You are not logged in

Log in

Stay tuned for updates. View timeline View entries

Muhammad Anas Eusoff Bin Mohd Affendy

Submitted by: Fuziatulnursyiha Mohd Saleh

Assalamualaikum wahai nyawa..
Muhammad Anas Eusoff.. anak mama, nyawa mama, jiwa mama. Allah amanahkan Anas pada mama sedikit pun tak terlewat, sedikit pun tak tercepat. Just the right time for me to be a 'mama'. Anas anak yang kuat, sangat kuat. Dari dalam rahim mama lagi, Anas tak pernah susahkan mama. Betapa kuatnya Anas bertahan 9bulan dalam rahim mama.. walaupun masa tu mama terpaksa berulang alik ke sekolah, jauh. 120km sehari. Ayah Anas pulak jauh.. Anas lah yang paling setia teman mama ke sana ke mari.. Mama tak mabuk langsung masa mengandungkan Anas tau.. kuat betul awak ni sayang.. and there you go, you survived.
Nak tahu kenapa mama kata Anas ni sangat kuat? Masa Anas lahir, Anas kena jalani pembedahan tau sayang.. seawal umur Anas 3 hari.. hanya Allah yang tahu betapa patahnya jiwa mama masa tu.. hanya doa seorang ibu jadi peneman mama setiap saat.. sedangkan Anas jauh, seminggu Anas kena tahan dalam NICU.. nak tahu NICU tu apa? nanti bila baca surat ni tanya mama tau.. nak tahu pembedahan apa? nanti bila baca surat ni tanya mama jugak tau.. and there you go again my baby, you survived!
Masa mama tulis surat ni, Anas dah 1 tahun 1 bulan tau.. and yes! you are such a healthy, active, brilliant boy!!!
Banyak lagi mama nak cerita ni, will be continue ya sayang!

Jadi anak yang soleh ya Anas,
Mama.

Comments (0)

There are currently no comments.

Embed this entry

Flag this entry as inappropriate

If this entry is offensive or violates the contest requirements, or you suspect the entrant is cheating.

Flag this entry

Your use of this site is subject to the Meltwater Privacy Policy.